j | f | m | a | m | j | j | a | s | o | n | d |
1 | 6 | 10 | 15 | 19 | 23 | 28 | 32 | 36 | 41 | 45 | 49 |
2 | 7 | 11 | 16 | 20 | 24 | 29 | 33 | 37 | 42 | 46 | 50 |
3 | 8 | 12 | 17 | 21 | 25 | 30 | 34 | 38 | 43 | 47 | 51 |
4 | 9 | 13 | 18 | 22 | 26 | 31 | 35 | 39 | 44 | 48 | 52 |
5 | 14 | 27 | 40 |
Slogan: onderzoeksjournalistieke producties (in opdracht en in eigen beheer)
ProfielWas televisie vroeger losgekoppeld van het lokale en had het vooral een culturele talige focus (Nederlandse TV) is het zich nu zoals gezegd, regionaal en lokaal aan het ontwikkelen. Het daalt als het ware af in wijk, straat en gemeenschap. Lokale media kunnen dus op alle stedelijke processen worden ingezet als communicatiemiddel en zo bijdragen aan tal van ontwikkelingen. Een stad is te zien als een groot organisme en net als ieder ander organisme is de communicatie tussen de verschillende onderdelen waaruit het bestaat noodzakelijk voor groei en ontwikkeling. Het is niet vergezocht te veronderstellen, dat niet alleen het fysieke contact, maar ook het virtuele contact tussen mensen in de stad de creativiteit, bedrijvigheid en aantrekkelijkheid van een stad ten goede komt.
Woonplaats: Rotterdam
Land: Nederland
Telefoon: 010 436 1480
Email: nieuw@antennetv.nl
Website: www.antennetv.nl